Залиште заявку і ми вам протягом
15 хвилин перетелефонуємо.
Налаштовуємо та ведемо рекламу, яка приводить цільових клієнтів з грошима.
Налаштовуємо та ведемо рекламу, яка не просто наводить кліки, а приводить цільових клієнтів з грошима.
рекомендований бюджет
від 400$ на місяць
рекомендований бюджет
від 1000$ на місяць
Задача: отримати нових клієнтів по основним послугам (доставка буд.матеріалів).
Рішення:
Результат: збільшили кількість замовлень, стало на 50% більше цільових дзвінків.
Задача: зробити результат краще ніж минулий підрядник
Рішення: В цьому проекті працювали лише пошукові кампанії. Оскільки аудиторія проекту може бути з не гарячим попитом, то її треба охопити за межами пошукової мережі.
Результат: з’явився потік нових клієнтів як на оренду одного місця, так і прийшли нові компанії, які орендують офісні простори. Основні звернення через дзвінки.
Задача: збільшити кількість замовлень в порівнянні з минулим підрядником.
Рішення:
Результат: на рекламний бюджет 20 000 - 35 000 грн/міс. отримали замовлень на суму 155 760 - 261 791 грн.
Задача: отримати нових клієнтів з реклами Гугл.
Рішення:
Результат: конверсії по 83 грн при продажі як малої так і великої сільхоз техніки.
Задача: підняти кількість замовлень і середній чек замовлення, збільшити кількість скачувань мобільного додатку.
Рішення:
Результат: завдяки рекламі вдалося вийти на стабільні показники, які були обговорені з клієнтом на початку співпраці.
Задача: залучити нових роздрібних клієнтів (так як компанія займається оптовими поставками авто).
Рішення: Для цього проекта було обрано дві мережі ведення реклами: Google і Facebook.
Результат: стабільний потік цільових заявок з Гугл і Фб по оптимальній ціні.
Задача: зробити результат краще ніж минулі підрядники.
Рішення: Даний проект зайшов у роботу на етапі спаду конверсій. Для вирішення проблеми відсутності конверсій зроблено ряд ефективних дій.
Результат: Порівняно з попереднім періодом кількість конверсій виросла на 51%. Вартість конверсії знизилась на 37%. При цьому бюджет не збільшився.
Задача: клієнт рекламувався і отримував хороші результати по рекламі на Промі, задача була зрівнятись з показниками Прома.
Рішення:
Результат: отримуємо стабільні продажі з Гугл реклами, пріоритизуємо товари і категорії з високою маржинальністю.
Задача: підняти кількість скачувань і платних підписок. ГЕО США.
Рішення: Запуск Гугл Рекламиі створення креативів, розробка продаючих push сповіщень.
Результат: 861 встановлень додатку з рекламним бюджетом 25 000 грн,, з яких 30% оформили платну підписку.
Задача: залучити нових оптових і роздрібних клієнтів.
Рішення: Клієнт прийшов з продуктом, який ще невідомий на ринку. Було прийнято декілька концептуальних рішень
Результат: за невеликий бюджет до початку сезону отримали нових оптових замовників (від 100 л. добрив) і роздрібних (10 - 50 л. добрив).
Задача: отримати замовлення на перевезення великих вантажів.
Рішення:
Результат: за 3 місяці отримали 237 заявок.
Задача: залучити нових клієнтів на послуги салону.
Рішення:
Результат: отримали нових клієнтів по направленню косметологія, масаж, фарбування.
Задача: пройти модерацію і рекламувати товари на постійній основі без банів.
Рішення:
Результат: на рекламний бюджет 12 000 грн/міс. отримали замовлень на суму 60 000 грн.
Задача: покращити роботу рекламних кампаній і зробити більше цільових звернень.
Рішення:
Результат: отримуємо замовлення по задовільній ціні, масштабуємо рекламу.
Задача: отримувати замовлення з контекстної реклами.
Рішення:
Результат: 100-150 нових замовлень в місяць почав отримувати клієнт, бюджет 12 000 - 15 000 грн/міс.
Задача: залучити нових B2b клієнтів по основним послугам компанії.
Рішення:
Результат: отримали нові звернення по всім направленням компанії, основні продажі були по сушці і фасуванню зерна.
Задача: зробити результат краще ніж минулий підрядник.
Рішення: Проєкт прийшов з надмірними витратами бюджету і кампаніями, де запити змішані в одну кампанію.
Результат: отримали великі замовлення, також ситуація по замовленням за місяць стала краще.
Задача: залучити нових оптових замовників.
Рішення: Для даного проекту важливо було знайти великого замовника, а не дропшиперів.
Результат: отримали багато звернень з яких вдалося привернути велику сітку магазинів до співпраці.
Задача: залучити нових B2B клієнтів.
Рішення:
Результат: на мінімальний рекламний бюджет вдалось залучити нових клієнтів (готельні комплекси, кафе, ресторани).
Задача: залучити нових клієнтів по ціні нижче ніж була.
Рішення: В даному проекті вартість кліку була непомірно висока. Також, всі напрямки були зібрані в одній рекламній кампанії
Результат: за перший місяць роботи отримали нових клієнтів по ціні 243 грн за конверсію.
Задача: пройти модерацію рекламних кампаній і стабільно залучати нових клієнтів з Гугл реклами.
Рішення:
Результат: отримали нові роздрібні і оптові замовлення.
Задача: залучити нових клієнтів по основним направленням компанії.
Рішення:
Результат: підключили бонус від Гугла і отримали нових клієнтів на пріоритетні послуги.
Задача: заповнити дитячі групи по різним направленням новими клієнтами.
Рішення:
Результат: отримали потік нових клієнтів, заповнили групи по танцям і малюванню.
Задача: залучити нових клієнтів на лікування.
Рішення:
Результат: на невеликий бюджет почали отримувати цільові дзвінки і звернення в клініку.
Задача: запустити рекламу Гугл і отримати конверсії по ціні до 100 грн.
Рішення:
Результат: отримали нових клієнтів по всій Україні по різним направленням інтернет магазину.
Задача: отримувати нових клієнтів по оптимальній ціні.
Рішення:
Результат: за перший місяць роботи зробили +40 нових B2b клієнтів.
Задача: отримати нових клієнтів по основним послугам (доставка буд.матеріалів).
Рішення:
Результат: збільшили кількість замовлень, стало на 50% більше цільових дзвінків.
Задача: зробити результат краще ніж минулий підрядник
Рішення: В цьому проекті працювали лише пошукові кампанії. Оскільки аудиторія проекту може бути з не гарячим попитом, то її треба охопити за межами пошукової мережі.
Результат: з’явився потік нових клієнтів як на оренду одного місця, так і прийшли нові компанії, які орендують офісні простори. Основні звернення через дзвінки.
Задача: збільшити кількість замовлень в порівнянні з минулим підрядником.
Рішення:
Результат: на рекламний бюджет 20 000 - 35 000 грн/міс. отримали замовлень на суму 155 760 - 261 791 грн.
Задача: отримати нових клієнтів з реклами Гугл.
Рішення:
Результат: конверсії по 83 грн при продажі як малої так і великої сільхоз техніки.
Задача: підняти кількість замовлень і середній чек замовлення, збільшити кількість скачувань мобільного додатку.
Рішення:
Результат: завдяки рекламі вдалося вийти на стабільні показники, які були обговорені з клієнтом на початку співпраці.
Задача: залучити нових роздрібних клієнтів (так як компанія займається оптовими поставками авто).
Рішення: Для цього проекта було обрано дві мережі ведення реклами: Google і Facebook.
Результат: стабільний потік цільових заявок з Гугл і Фб по оптимальній ціні.
Задача: зробити результат краще ніж минулі підрядники.
Рішення: Даний проект зайшов у роботу на етапі спаду конверсій. Для вирішення проблеми відсутності конверсій зроблено ряд ефективних дій.
Результат: Порівняно з попереднім періодом кількість конверсій виросла на 51%. Вартість конверсії знизилась на 37%. При цьому бюджет не збільшився.
Задача: клієнт рекламувався і отримував хороші результати по рекламі на Промі, задача була зрівнятись з показниками Прома.
Рішення:
Результат: отримуємо стабільні продажі з Гугл реклами, пріоритизуємо товари і категорії з високою маржинальністю.
Задача: підняти кількість скачувань і платних підписок. ГЕО США.
Рішення: Запуск Гугл Рекламиі створення креативів, розробка продаючих push сповіщень.
Результат: 861 встановлень додатку з рекламним бюджетом 25 000 грн,, з яких 30% оформили платну підписку.
Задача: залучити нових оптових і роздрібних клієнтів.
Рішення: Клієнт прийшов з продуктом, який ще невідомий на ринку. Було прийнято декілька концептуальних рішень
Результат: за невеликий бюджет до початку сезону отримали нових оптових замовників (від 100 л. добрив) і роздрібних (10 - 50 л. добрив).
Задача: отримати замовлення на перевезення великих вантажів.
Рішення:
Результат: за 3 місяці отримали 237 заявок.
Задача: залучити нових клієнтів на послуги салону.
Рішення:
Результат: отримали нових клієнтів по направленню косметологія, масаж, фарбування.
Задача: пройти модерацію і рекламувати товари на постійній основі без банів.
Рішення:
Результат: на рекламний бюджет 12 000 грн/міс. отримали замовлень на суму 60 000 грн.
Задача: покращити роботу рекламних кампаній і зробити більше цільових звернень.
Рішення:
Результат: отримуємо замовлення по задовільній ціні, масштабуємо рекламу.
Задача: отримувати замовлення з контекстної реклами.
Рішення:
Результат: 100-150 нових замовлень в місяць почав отримувати клієнт, бюджет 12 000 - 15 000 грн/міс.
Задача: залучити нових B2b клієнтів по основним послугам компанії.
Рішення:
Результат: отримали нові звернення по всім направленням компанії, основні продажі були по сушці і фасуванню зерна.
Задача: зробити результат краще ніж минулий підрядник.
Рішення: Проєкт прийшов з надмірними витратами бюджету і кампаніями, де запити змішані в одну кампанію.
Результат: отримали великі замовлення, також ситуація по замовленням за місяць стала краще.
Задача: залучити нових оптових замовників.
Рішення: Для даного проекту важливо було знайти великого замовника, а не дропшиперів.
Результат: отримали багато звернень з яких вдалося привернути велику сітку магазинів до співпраці.
Задача: залучити нових B2B клієнтів.
Рішення:
Результат: на мінімальний рекламний бюджет вдалось залучити нових клієнтів (готельні комплекси, кафе, ресторани).
Задача: залучити нових клієнтів по ціні нижче ніж була.
Рішення: В даному проекті вартість кліку була непомірно висока. Також, всі напрямки були зібрані в одній рекламній кампанії
Результат: за перший місяць роботи отримали нових клієнтів по ціні 243 грн за конверсію.
Задача: пройти модерацію рекламних кампаній і стабільно залучати нових клієнтів з Гугл реклами.
Рішення:
Результат: отримали нові роздрібні і оптові замовлення.
Задача: залучити нових клієнтів по основним направленням компанії.
Рішення:
Результат: підключили бонус від Гугла і отримали нових клієнтів на пріоритетні послуги.
Задача: заповнити дитячі групи по різним направленням новими клієнтами.
Рішення:
Результат: отримали потік нових клієнтів, заповнили групи по танцям і малюванню.
Задача: залучити нових клієнтів на лікування.
Рішення:
Результат: на невеликий бюджет почали отримувати цільові дзвінки і звернення в клініку.
Задача: запустити рекламу Гугл і отримати конверсії по ціні до 100 грн.
Рішення:
Результат: отримали нових клієнтів по всій Україні по різним направленням інтернет магазину.
Задача: отримувати нових клієнтів по оптимальній ціні.
Рішення:
Результат: за перший місяць роботи зробили +40 нових B2b клієнтів.
Відкрийте нові можливості для свого бізнесу з Контекстною Рекламою!